Alla inlägg under september 2014

Av Olivia - 12 september 2014 21:13

Vi fick skolfotona typ alldeles nyss, så här är en bild på mig :)

Av Olivia - 12 september 2014 20:55

Hej!
Jag är en 12 årig tjej som heter Olivia. Jag kallas Olle för det mesta.
Jag är 1.68 cm lång, alltså ganska lång för min ålder.
Jag har blå gröna ögon och ljust / brunt hår.
Jag är en glad tjej som är väldigt energi full.
Jag spelar badminton på fritiden och det är det bästa som finns!
Djur och mina kompisar ligger också väldigt nära hjärtat.
Jaja, nu kommer vi till det roliga.
Om 3 månader och 23 dagar så ska jag och mitt familjehem ge oss av till Thailand.
Vi ska vara borta i 6 veckor och jag ska gå i lilla svenska skolan där.
Jag kommer få med mig skolarbete från min skola här i Sverige.
Jag kommer kanske göra en engelsk blogg också.
Tanken är att jag ska vara i samma "takt" i alla ämnen, som mina kompisar här i Sverige ska va.

Det svåraste med att åka, kommer att vara att lämna alla mina kompisar. Jag kommer sakna dem så mycket, jag hoppas att de kommer sakna mig också.
Men såklart kommer vi hålla kontakten via sociala medier.
Jag kommer blogga lite då och då innan vi åker, det är ändå rätt så lång tid kvar.
Men jag hoppas att du tycker att jag låter intressant och vill läsa om hur jag kommer ha det där nere:)
Jag kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt, minst sagt lägga ut massor med bilder.

Jag ger ut min videofyme sålänge:
@oliiviiak

Hejdå så länge!
Olivia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin Olivia Olle Karlsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Thailand

Thailand


Ovido - Quiz & Flashcards